Neata lume!

“Imi fac blog!” Chiar daca pare greu de crezut, asa a inceput totul. Citeam niste bloguri anonime (evident ca de-acum inainte orice nu e scris de mine e anonim) si m-a traznit ideea sus-numita. Asta e, asa cum ar zice vecinii nostri din Europa de vest, “Long story made short”. Povestea intreaga mi-ar lua mai mult randuri si probabil mai multa inspiratie decat posed la aceasta ora inaintata.

Tot timpul am avut inclinatii literare si oarecum artistice: stiam sa citesc inainte de clasa I, am luat ore de desen, pian si putina vioara cand aveam vreo 10 ani, am afinitati catre limbile straine. Si totusi, sunt de profil real, spun ultimele inalte scoli pe care le-am absolvit. Asta e pentru a-mi demonstra ca in mine exista fire incalcite si intortocheata care au nevoie de o sortare. Sortari au fost si pe parcursul timpului: fizica, arta, matematica, Stephen Hawking, filozofia universului, Cartarescu… Scuze, am zis “sortari”? Hai sa mai incerc o data.

Si am ajuns aici: Variabila nedefinita. Pentru ca nici eu nu stiu unde sunt si de unde sunt. De fapt, am o oarecare parere, dar asta poate va fi subiectul unui alt post. Variabila pentru ca nimic nu este static pe Pamantul asta, si nici eu nu pretind a fi ceva extraterestru. Mai departe de Pamant nu ma aventurez a face afirmatii gratuite, pentru ca nu am nici un chef sa revin sa editez postul asta in cativa ani. Tot variabila pentru ca fiinta umana este doar un recipient pentru multe substante, asa cum matematica ne invata ca, la un moment dat, x=5 sau x=0.2, dar niciodata amandoua. Eu in shimb… sunt nedefinita. Sau definita, intr-un sens larg acceptat: ca loc in societate, definita prin oamenii care ma cunosc si prin parerile pe care le am. Dar atribute ca “dartemis”,”spirit”,”loc” apar ca nedefinite in ochii mei. Dar in momentul in care totul va primi definita sa, totul se va termina.

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Neata lume!

  1. bro

    This is a response to the last pharagraph, second sentence:

    no exact la aia ma gandeam si io in seara dinainte de dimineata dupa cand mi`ai spus ca ti`ai facut blog :))

  2. bro

    Correction:

    paragraph

Leave a Reply

