Nu sunt o persoana informata

Niciodata nu mi-a placut sa ma uit la televizor si cand zic “televizor” nu ma refer nici la National Geographic, nici la History. Cuvantul “televizor” imi provoaca imaginea atat de modernei astazi plasme ca, na, tubul CRT e cam demodat si urat pe langa mobila de pal.

Eu sunt mai redusa asa de felul meu si rog cu umilinta pe oricine este in tema sa ma lumineze si mine in ceea ce priveste subiectul si intelesul majoritatii emisiunilor televizate (Stiu ca Google is my friend, dar am tendinta sa nu gasesc “meaning” daca dau un search). Imi vine in minte, nu stiu de ce, mult-vizionata “Neata cu Razvan si Dani”. Stiu ca titlul postului de azi spune ca nu sunt o persoana informata, dar nici pe Marte nu traiesc. Sa revenim. “Neata cu Razvan si Dani”. Imi cer scuze, Ce cu cine si cine? Personaje carismatice si simpatice, recunosc, care apar pe plasma respectiva 2 sau asa ceva ore in fiecare dimineata pentru a pune in lumina reflectoarelui varii domnisoare care se intrec in a nu tine pentru dansele darurile cu care le-a inzestrat mama natura. Hai sa nu fim egoisti. Ma seaca. Asta e o fraza care ma defineste in acest moment. O invoc din nou pe respectiva persoana in tema sa-mi explice ce are oricine de invatat din asa ceva. Cu ce devine acel cineva mai bun sau mai erou pentru lume? Aaa.. stai sa ma gandesc… Nu are si nu devine. Asa ca pur si simplu nu vad rostul. Si nu vad nici de ce as aloca mai mult de 5 sec vreo privire televizorului in acele momente.

“E amuzant si iti mai trece vremea.” poate ca mi-ar zice careva. Ok, e amuzant sa-i vezi pe aia cum se maimutaresc, fac glume si arunca replici semi-pe-3-sferturi-inteligente domnisoarelor mai devreme pomenite. Pacat ca nu sunt o persoana cu simtul umorului. Omorului as zice mai degraba. Omor as da la un 80% din se ce difuzeaza pe posturile publice zilele astea. Omor as da la “Sa te prezint parintilor”, la “Un show pacatos”, la… nu mai stiu si nici nu mai vreau sa stiu. Vreau ca data viitoare cand ma intreaba cineva daca stiu despre concursul lansat la Neata cu sus-numitii sa ii raspund “Nu stiu despre ce vorbesti…”

Da, ok, fiecare isi area calea spirituala in viata si fiecare are dreptul la alegere. Eu personal ma simt excelent cu alegerea facuta. Si alegerea mea nu e circul. Dar painea poate.

2 Comments

Filed under Anti-tot

2 responses to “Nu sunt o persoana informata

  1. Bogdan

    nu ai cum sa intelegi si nici nu trebuie…barbatii stiu de ce!

  2. Alt Bogdan

    Care barbati?

Leave a Reply

