Mananc pizza de 3 ori pe zi

“Scrie ca si cum ai scrie pentru tine”. Intotdeauna apreciez sfaturile ei, dar asta m-a luat total pe nepregatite. Prietenia ei si a inca unora e pana in ziua de azi un mister pentru mine. Sa ma trazneasca daca vorbesc prostii, dar intotdeauna am avut impresia ca cine se aseamana se aduna. Ea imi demonstreaza aproape in fiecare zi contrariul. Eu cu ea suntem ca doua jumatati din 2 pizza diferite (una e “Diavolo”, cealalta “Quatro stagioni”) iar cand le pui una langa alta n-ai cum sa nu sesizezi prapastia de cascaval, sunca sau ciuperci (metaforic vorbind modul de gandire, atitudinea fata de lume si capacitatea sentimentala). Dar fiecare dintre cele doua jumatati de pizza este fericita in unicitatea ei pentru ca cealalta se bucura de diversitate. Deci Diavolo, ketchupul picant ti se potriveste de minune!

“Scrie despre lucruri interesante” ma indeamna un el semnificativ. Sa scriu despre lucruri reale, lucruri care apoi se pot cauta pe Wikipedia si omul se poate duce la culcare sau se poate apuca de lucru dimineata la prima ora fericit ca ziua de azi nu va fi trecut degeaba.  Dar aici intervine anti-ul din mine, pe care ma straduiesc sa-l infranez si sa-l educ. In fiecare zi el imi aduce aminte ca, din fericire(?), nu traiesc pe o insula pustie unde singurul lucru care se intampla este ca iarba creste. In lumea noastra exista pesti hermafroditi, oamenii mor sau nu de cancer pancreatic, Egiptul din pacate era inchis turistilor intr-o vreme si cate si mai cate. O alta jumatate de pizza (“Capriciosa” ca e cu masline) face fericita picioruse pe farfuria mea, care se pare ca devine un pic neincapatoare. Din ce in ce mai multe masline pentru tine, Capriciosa!

Am primit sfaturi, cuvinte incurajatoare si aprecieri. “Nu mai amesteca engleza cu romana!” spune el, o jumatate de pizza “Bolognese”. El e un fel de patriot mereu credincios scopului, dar interesele ascunse predomina (“Nu pot sa cred ca m-ai sunat doar ca sa ma intrebi ce fac. Hai treci la subiect.”) si calitatile intelectuale reci sunt superioare celor caracteristice partii stangi a creierului. Desi, Bolognese, trebuie sa recunosti ca eu ti-am insuflat pasiuni umaniste, deci mai mult sos de rosii pentru tine!

Farfuria mi se umple din ce in ce mai mult cu jumatati de pizza “Calzone”, “al Tonno”, “Funghi”. Ea imi arata ce e maturitatea si asumarea identitatii de cuplu in zilele noastre cand pe asta nu se mai pune pret. Ea imi arata unde ajungi daca iti urmezi visele si ai un scop rece si precis. El imi spune sa fac ce vreau, sa sa traiesc ziua de azi, sa nu ratez nici o ocazie. Ea trece peste tot si orice cu zambetul pe buze si cu fruntea sus, cu credinta ca maine va fi o alta zi. Ea invinge piedicile fizice si este motivata spiritual de familie. Iar ale lui credinte in viata sunt altruismul, dragostea pentru natura si visele. De tot felul. Sper sa nu-mi ramana goala farfuria niciodata deci un Pepsi pentru voi toate!

Mananc pizza de 3 ori pe zi. Dar la sfarsitul zilei doar o jumatate mi-a mai ramas in farfurie.

Leave a comment

Filed under Secrete

Leave a Reply

