Sa nu fii singur e o moda

Ti-am facut hatarul, nu zi mersi, considera-l ca pe un dar din partea casei (eu sunt casa in cazul asta). Dar, asa ca multe dintre daruri, nici al meu nu este lipsit de o doza de egoism si de dinti stricati. Pentru ca nu degeaba se spune ca nu se cauta la dinti calul de dar. Nu de alta, dar e posibil sa dai peste nistemici imperfectiuni pe care altfel nu le-ai accepta. Suntem ciudati noi, oamenii. Cand primim ceva, zicem mersi si cum o fi,  bun a fi. Comentariile sunt putine. Dar cand darul nu e gratis, ci e pe bani, cautam defecte pana in panzele albe. A scuze, iar am cazut in butoiul cu normalitate. Cand ceva e pe de gratis, cusururi se gasesc cu nemiluita. Cand e pe bani, nu intereseaza pe nimeni. Dar, pe de cealalta parte, asa cum zice vorba mea preferata, daca eram multumiti, tot in pesteri traiam si acum.

Insa zilele astea am impresia ca prea multe daruri primesc. Mi se promite un iPhone 4 daca ma inscriu pe ceva site. Mi se promit cele mai mici preturi la haine pe un alt site. Mi se promite pamantul si luna ca o prajitura cu vanilie daca ma ridic din pat dimineata. Chiar daca stiu ca n-o sa devina realitate nici una dintre aceste promisiuni/daruri, eu tot am tendinta sa dau click. Asa cum mi s-au promis sute de prieteni si informare continua daca imi fac cont pe feisbuc. Am cont pe feisbuc, dar prieteni tot atatia am, nu ma culc seara mai fericita si nici dimineata nu ma trezesc mai cu spor. O dicutie de 10 minute ma bine-dispune mai mult decat un laik. Pentru ca e mai dificila. Clickuri dau la orice ora din zi si din noapte. Dar cuvintele care imi ies de pe buze si de pe degete trebuie educate.

Mi-am facut profil pentru ca mi-a zis un prieten ca asa se mentine el la curent. Eu momentan sunt intr-o cura de informare si asta mi s-a parut scuza perfecta. Poze nu am cu tona, laik-uri dau doar daca chiar imi place ce vad sau ce citesc si dau sher la articole si chestii pentru ca ma gandesc ca poate nu sunt singura nebuna care le citeste. Dar numai poate. Reteaua lasa cumva impresia ca nu esti singur. Cand primesti un laik esti foarte fericita, cineva chiar a alocat 1/2 sec sa se uite la poza aia. Si 1/4 sec pentru ca sa o uite. Dar degetul ala albastru ramane. Asta conteaza. Nu esti singur si asta e o dependenta.

Darul meu este butonul ala de sher de mai jos. Egoismul meu este ca prin el poate se mai gaseste vreun nebun care imi da dreptate. Dintii stricati ai darului meu sunt substanta si persistenta alterate in timp. Dar sunt la moda, ce palaria mea!

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Sa nu fii singur e o moda

  1. Rox

    da, cam asa e… asta am crezut si eu, acum vad ca doar ocupa timp care ar putea fi extrem de bine folosit in alt mod. si e pacat. si e odependenta cel putin tampita!

Leave a Reply

