Cina inteligenta de fiecare zi

Inspiratia vine de peste tot, peste tot insemnand azi netul nostru cel de toate zilele. In alte cazuri inseamna imaginatie, viitor, ceea ce ma inconjoara. Si printre trilioanele de situri am gasit un anume plinky, care ma intreaba fara nici o discretie, ce as vrea sa mananc in momentul acesta si mai ales alaturi de cine. Avand in vedere ca sunt inainte de masa, nu conteaza ce-ul in mod deosebit, dar conteaza cine-le.

E secsi sa mergi la cina, imbracata in rochie lunga stralucitoare, la bratul…. cui o fi: prieten, iubit, sponsor. Asa ca alegerea mea o sa fie cina, dar doar astazi si doar inainte de infricosatoarea ora 6 (sau 7 era?). Nu de alta, dar tin la splendida mea silueta, mentinuta din greu cu exercitii de pilates si nu numai. In fine, deja o iau pe aratura. Ramasesem la cina unde as prefera sa mananc (nu sa servesc, pentru ca nu am luat si nici nu intentionez sa iau cursuri de chelner) peste sau ceva de proveninenta marina, in orice caz. Nu fructe de mare, totusi, pentru ca mi se par ew. Si nici carne de rechin pentru ca are un miros ciudat. Si nici aialalta, pentru ca asa. S-ar crede ca accept orice cand zic peste, dar, cum imi place mie sa spun, aparentele inseala de nu-i adevarat. Cred ca mi-ar placea caracatita sau icre. In fine.

La partea a doua am o oarecare nesiguranta. Oare n-as putea sa aleg doi oameni in loc de unul? Doi oameni pe care ii admir din motive diametral opuse. Motive care s-ar putea reuni intr-o singura persoana, daca m-as chinui putin, dar atunci unde mai e naturaletea? N-as mai scrie pentru mine, ci pentru cei carora le place ce citesc. Nici ordinea celor doua motive nu imi este foarte clara, deci in ordine alfabetica: motivul 1 caracterul, motivul 2 inteligenta. In spatele usii cu numarul 1 sta Damon, imaginar, dar cu toate aceste foarte real timp de 47 de minute pe saptamana, vinerea sau sambata, dar intotdeauna seara.  Imi place la el modul in care vorbeste, modul in care stie ca arata bine, vointa de a se inchide sentimental si, mai presus de orice, respectul pe care il are pentru fratele lui si gandurile rele pe care le tine pentru sine. In spatele usii cu numarul 2 sta, cine altcineva decat idolul meu in viata Stephen Hawking.  Are vointa de a trece peste handicapul lui, e inteligent, vede dincolo de ce a vazut oricine vreodata si, mai presus de orice, a demonstrat existenta gaurilor negre, plus ca stie sa piarda un pariu cu demnitate.

Dar siguranta mea in acest moment este ca admiratia mea sta in ce, nu in cine. Si nu ma refer la caracatita, ci la caracteristicile care definesc cine-le. Damon nu exista, la Hawking n-am cum sa ajung, dar ceea ce ii defineste gasesc in persoanele din jur. Chiar mai mult. Mi-ar placea sa fac un cocktail sa-mi modelez eu persoana ideala, dar, pana atunci, iau cina in fiecare zi, aproape cu cineva aproape. Bine ca mai am si imaginatie pe langa.

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

