Doar o alta fata singura la bar

Am o problema. Mare. Anume ca am vazut prea multe filme piersicoase in ultima vreme. In definitia mea, “piersicos” ar insemna siropos, dulce si ochi mari de manga, doar ca nu-mi place nici o notiune din lista asta in mod deosebit. Si “multe” ar insemna doua. Si inca alte 2-3 care stau la coada pe torrentz. Atata noroc ca weekendul asta mi-i limitat accesul la net, ca altfel as face probabil o criza de romantism, iubire imposibila si indragostiti morti.

Am vazut doua filme, dupa cum spuneam: “Beastly” si “Remember me”. Pe primul l-am vazut pentru ca, de superficiala ce sunt, mi-a placut actorul principal si povestea reinviata a frumoasei si a bestiei (cand eram mica si am auzit prima data credeam intr-un fel ciudat ca e vorba de frumoasa Shibestia… ce nume… ). Filmul are 5 sau mai putin pe imdb, da e irelevant daca actorul principal e fain. Cum se mai defineste frumusetea zilele astea… Prea carnal si aproape injositor. Oi fi eu de moda veche, dar chiar nu ma aud descriind pe nimeni ca “bunoc”. Nu inseamna nimic pentru mine. Imi aduce in minte doar imagini de neanderthalieni cu ciomage in maini. Pe al doilea l-am vazut pentru ca il aveam de mult in calculator si, inevitabil, pentru ca rolul principal e jucat de Robert Pattinson. Un pic cam cramponat el de felul lui, dar expresiv dealtfel.

Ceea ce au creat filmele astea e o dispozitie piersicoasa de stat degeaba in pantaloni de pijama, visat la ploi prin geamuri si de mancat, evident, piersici. Si de ce sa te impotrivesti unei asemenea stari? E un fel de leneveala productiva si inecata de ganduri marete. Marete pentru ca nu inseamna nimic altceva decat visat cu ochii deschisi. Cum ar fi calatoria in timp (urmatorul pe lista e  “The time traveller’s wife”). Te-ai trezit vreodata dimineata dorindu-ti sa fi facut lucrurile altfel? Eu da. La partea cu trezitul dimineata ma refer. Pentru partea cu doritul nu-mi pierd timpul. Nu poti sa-ti doresti nimic mai mult decat ce ai deja. Si oricum daca iti doresti esti constient ca nu ai si nu rezolvi nimic altceva decat sa nu ai in continuare. In concluzie, degeaba.

Si nimic nu poate fi mai piersicos decat o fata singura la bar. Sau pe o terasa. Sau intr-o cafenea. Cu o carte si o geanta. Poate si niste ochelari de soare si o palarie, daca chiar e necesar. Ea se inchide intr-un fel de sfera invizibila si de netrecut. N-ai cum sa te apropii de ea pentru ca e ca si cum ai pasi cu bocancii in casa omului. N-ai cum sa afli ce citeste pentru ca nu o cunosti. N-ai cum sa o cunosti pentru ca e ca nimeni. E doar o alta fata singura care bea ceai negru la 10 dimineata la o terasa pe o pietonala intr-un oras.

5 Comments

Filed under Secrete

5 responses to “Doar o alta fata singura la bar

  1. Flo

    Sau cafea la ora 6, in flowers, citind…(pastram misterul?) 🙂
    O continuare la peripetiile prin londra pe cand?

  2. Deea

    Tot timpul trebuie sa-ti doresti mai mult decat ceea ce ai. E stupid sa te multumesti cu putin. Daca iti doresti ceva mai mult faci tot posibilul sa obtii ceea ce vrei si o sa si reusesti. Asa ca lasa negativismul asta inutil, nu-ti mai plange de mila si lupta pt ceea ce doresti. 🙂

    • Ce bataioasa esti azi 😛 Sau ieri mai bine zis. Si povestea asta cu doritul e complicata… Nu ziceam ca tre sa te multumesti cu putin sau cu ce ai, cred doar ca a avea nu inseamna neaparat a-ti dori, ci doar a fi constient

      • Deea

        Eu sunt bataioasa in fiecare zi 😛 Si nu e bine sa fii constient de toate tampeniile ca dai in depresie…pana la urma toate se rezolva

Leave a Reply

