Back in business baby!

Sper din tot sufletul ca nu am pierdut totul in aceasta lunga perioada de pauza. Au trecut cat?… 2 luni. Ultima oara cazusera cortinele. Si pana la urma au cazut serios si au tras dupa ele un laptop Fujitsu Siemens care avea 4 ani in spate si care m-a dus prin tot atatia ani de faculta. Cica placa de baza era de bai. O fi. Dar am vazut in aceasta “nefastitudine” (ca sa fiu si eu in ton cu vremurile) ocazia perfecta pentru a-mi satisface inca o data nebunia de gadgeturi si de tot e mai nou si mai mai inaccesibil.

Si in timp ce scriam cuvinte putin doar fara sens am realizat ca am un lag la tastatura.Asa ca o mica pauza pe Market nu a avut cum sa strice. Tot Firefoxul e de baza chiar si in Android. Dar ceva tot nu-mi convine. Are lag la backspace. Naibii tastatura. Ma rog. A veni un update la un moment dat si totul o sa fie bine. Sper…

Ce-mi place pana acum e ca pot sa intru pe iutiub fara probleme, pot sa caut pe gogule fara 2 secunde de intarziere. Dar aluneca pe haine plasticul asta. Si multitouchul face figuri si vrea sa imi demonstreze cate stie el. Talk to the hand! La propriu. A si bineinteles ca imi place taciscrinul. Daaaa… cu o simpla atingere si zbori prin… wau… 5 haumscrinuri care abia asteapta sa fie umplute cu aplicatii care mai de care mai colorate si mai inutile. Ce face omul cand are bani? Ii da pe tot felul de lucruri bineinteles. Care mai de care mai… utile.

Si la fel face omul si cu timpul. Uite ca am avut si eu juma de ora de uitat pe pereti si am onsumat-o pe un blog post care nu spune nimic. 323 de cuvinte care nu spun nimic. Se vede ca m-am intors din vacanta. Poate o sa-mi revina profunzimea la un moment dat. Dar numai poate.

Leave a comment

Filed under Povești 1 la 1

Leave a Reply

